OT (jen mirne): levne a spolehlive GPS

Vladimír vladimir@hkfree.org
Neděle Duben 9 10:10:24 CEST 2006

Tady bych si dovolil silně oponovat. Mam Etrex Vista CX, pouzivam NiMH
2400mAh, vydrzi mi cca 20 az 26 hodin, podle pouzivani kompasu a podsviceni.
V menu je moznost prepnuti na alkalicke a NiMH clanky.
Tento model z vlastní zkusenosti (jiny jsem ale nemel :-)) )mohu doporucit,
az na cenu :-(((

Vladimir

V lese či ve městě funguje bídně. Pevně věřím, že