Smart Tweezers LCR

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Září 14 22:13:35 CEST 2005

Petr Tosovsky napsal(a):
> MIC-4070D jsme meli v praci a prislo mi to, ze to neni zadny zazrak. Nevim
> jak to bylo s presnosti, ale nemohu porad zapomenout na BM595, co jsme meli
> ve skole. Myslim, ze RLC meric ktery ukaze jen L nebo C neni korektni, mel
> by merit impedanci (na ruznych frekvencich) a vypocitavat nahradni obvod
> podle volby uzivatele (seriovy/paralelni). Vim, ze to umeji az ty v jine
> cenove, ale myslim, ze takovehle pristroje jsou jen tak orientacni a snad i
> zbytecne.

Asi byste priste mel trochu promyslet, co pisete a hlavne co bylo
podnetem pro tu reakci (prectete si jeste jednou, co jsem napsal).

Kolikrat jste s tim metrem v praxi meril?

Ja tolikrat, ze se mu postupne ztraceji nektere obrysove hrany... Vzdy k
plne spokojenosti.

Dodavam, ze MIC4070D pochopitelne meri i ztratovy cinitel (ono stacilo
se pred napsanim prispevku trochu rozpomenout ci podivat do
specifikaci). Konkretne: pro identifikaci byt jen trochu horsiho elytu
(ne kapacitou, ale ESR) plne vyhovuje, stejne tak pro identifikaci i
"mekkeho" mezizavitoveho zkratu civek ci porovnani kvality jadra. A o
nicem jinem to ani neni.

--
Jirka