Smart Tweezers LCR

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Září 14 20:18:26 CEST 2005

MIC-4070D jsme meli v praci a prislo mi to, ze to neni zadny zazrak. Nevim
jak to bylo s presnosti, ale nemohu porad zapomenout na BM595, co jsme meli
ve skole. Myslim, ze RLC meric ktery ukaze jen L nebo C neni korektni, mel
by merit impedanci (na ruznych frekvencich) a vypocitavat nahradni obvod
podle volby uzivatele (seriovy/paralelni). Vim, ze to umeji az ty v jine
cenove, ale myslim, ze takovehle pristroje jsou jen tak orientacni a snad i
zbytecne.

Tosa

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Wednesday, September 14, 2005 8:06 PM
To: HW-news
Subject: Re: Smart Tweezers LCR

hwkonfera napsal(a):
> Na netu je inzerovane toto (vizualne zajimave) zarizeni:
>
> http://www.smarttweezers.ca/
> http://www.cimbian.co.uk/Products-Component-Test-Smart-Tweezers.htm
>
> Uz jsem si rikal, ze si jej koupim, ale reference na forech jsou mirne
> receno rozpacite ...

Jestli potrebujes RCL mustek pro beznou praxi, funkcni, dlouhodobe
spolehlivy, s dostatecne nizkym rozsahem L (to nema kazdy), vykasli se
na takovehle hracky a kup si
http://www.motech-europe.com/html/mic4070d.htm (vcelku bezne k mani i v
Cesku).

Kdyz k nemu jeste dodelas lepsi napajeni (treba mnou nedavno zminovany
LiIon aku s menicem), neb 9V baterku (suchou i aku) to zere jak dive,
tak neni co resit.

--
Jirka