OT: Clanok do PE - dilema o ceskoslovenskom cloveku

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Září 12 23:20:01 CEST 2005

> nemyslim ze je to dobry napad spise to asi vyvopla vetsi zajem nez nezajem
> uvedl bych tam jen kontakt na tu firmu co prodava i kusove

S timto souhlasim, udelal bych to stejne.

> vem si kolik lidi si asi bude chtit DDS generator postavit asi jich
> nebudou stovky

Stovky asi ne ale ja o tom uvazuji. Nemam zatim moc predstavu co to
presne umi, pockam si az to vyjde v PE a pak uvidim, zatim ale mam
dojem, ze je to pro me trochu kanon na vrabce a pokud se to potvrdi tak
ze stavby sejde. Ale co sleduji deni okolo tohoto generatoru zde v
konfere, urcite to pro me bude alespon prinosne cteni o problematice DDS
a predem dekuji autorum za tento pocin.

Pavel

P.S. Neni to tak dlouho co jsem slysel vypraveni jednoho obchodnika
(nevim nakolik je to pravda), ze v ziskavani vzorku jsme uplne nuly
proti jednomu Madarovi ktery si na kseft objednaval vzorky (tusim
Microchip) na sve sousedy a ze tech sousedu mel...