Volba zobrazeni (bylo: Presny multimetr 6.5 (5.5) mistny ?) - HC81

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Září 12 20:01:52 CEST 2005

> Prekoukl jste se, autorem prispevku byl muj jmenovec, kery ma mail
> pavel_t@centrum.cz viz jeho prispevek na
> http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-July/074738.html

Ano, toto jsme psal ja.

> na internetu jsem našel zmíňku o tom,že používáte přístroj HC-81 se kterým
> jste velmi spokojen.
> Chtěl bych Vás poprosit zda nemáte technickou specifikaci k
> multimetu(přesnosti rozsahů). Jesliže ano,prosím, o její zaslání na níže

Bohuzel, zadnou specifikaci ani servisni dokumentaci nemam (pristroj jiz
zacina zlobit takze by se hodila, nemate nekdo?). Teoreticky nekde mam
manual ale rychle hledani na mistech kde by mohl byt nevedlo k uspechu.
Pokud opravdu mate zajem alepson o manual mohu zkusit prevratit dum
naruby...

Muzete mi napsat soukrome i primo do konference, mozna se to muze jeste
nekomu hodit.

Pavel