DPS

peterm servis@centron.sk
Pondělí Září 12 13:33:35 CEST 2005

 Zdravim konferenciu.

 V davnejsom prispevku si niekto stazoval na plosne spoje s fotovrstvou z
GM. Nedavno som kupil v internetovom obchode http:/www.sos.sk plosne spoje s
fotovrstvou,s ktorymi je radost pracovat.Dodavaju cuprextit i cuprexcart v
niekolkych rozmeroch.Kazda doska je pokryta bledomodrou foliou proti
poskodeniu. Ked stiahnete foliu uvidite krasnu neposkodenu plochu fotovrstvy
bez najmensieho kazu.Nema hnedozelenu farbu ale farbu medi.Motiv som mal na
pauzaku z laserovky,nijako neupravovany,medzi dvomi sklami,dal som skusobne
4 minuty zo styroch UV ziaroviek na cca 35 cm.Hned po ponoreni do vyvojky sa
objavil motiv a po beznom vyvolani som mal pekny plosak bez problemov.
 Mozno je tato moja oda na smiech ale po problemoch so striekanim laku to
bola priam zabava.Mozno ze nosim drevo do lesa a vsetci to poznaju ale i tak
tieto plosaky vrelo doporucujem.