Re: MMC/CF FAT bylo: Prevodniky urovne - doplnění

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Říjen 30 22:47:31 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 30.10.2005:

> Nojo, já neříkal, že je to nějak brilantní řešení. Ale funguje to
> :-)))

No jo :-)

> Jak se kterým. Pokud má paměť 768 nebo 1536 bytů, tak to není úplně
> triviální problém.

Tak snad Atmel taky nema pamet, ne? Se to da pripojit ruzne k PICu.

> Tak to jsem nezkoumal. Já jsem si kdysi to CCS koupil v jedné z jeho
> ranných verzí a docela jsem si naběhl. V ceně byl tuším roční
> support (možnost stahovat nové verze) a za ten rok se jim to
> nepodařilo ani moc zprovoznit tak, aby to při překladu neblblo. :-(

Pry to ted neblbne, rikal znamej. No jo, maintenance nejvetsiho stoji
$250 rocne. To neni zadarmo. Proto stale vaham :-)

> Takže jsem nakonec zkousnul hořkou pilulku a koupil jsem PICC
> kompilátor. Sice je drahý jako prase, ale funguje.

No ten je drahej jako prase, to je pravda. Me se na CCS C libi, ze tam
ma haldy knihoven uz hotovych.

> Ale jo, měl jsem na mysli ty malé, v DIP pouzdrech. Je škoda, že
> Microchip (a nejen on) tou RAM pamětí tak šetří.

No pockej, ale maly ATmega snad ma tuny pameti? Ja je neznam, znam jen
PICy.

> Mně by se líbil nějaký 18Fxxxx který by měl poudro s 18-28 nohama,
> 64K flash a třeba 32K SRAM a dělal se pokud možno i v DIL provedení
> :-)

Tak dat pamet ven, no.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory