RE: MMC/CF FAT bylo: Prevodniky urovne - doplnění

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Říjen 30 22:37:55 CET 2005

> A jo tak, tak to je cunarna :-) Ve vsi ucte :-)

Nojo, já neříkal, že je to nějak brilantní řešení. Ale funguje to :-)))

> No to snad neni problem s PICem...

Jak se kterým. Pokud má paměť 768 nebo 1536 bytů, tak to není úplně
triviální problém.

>Sel bych do toho, nechteji tak moc, jenze nedodavaji zdrojaky a to bych
zase musel ty kompilatory pouzivat pro vsechno, zatimco ja ted jedu v
PicBasicu a chtel bych jet >primo v Assembleru, pripadne pokukuji po CCS
C.
>Znamy mi rikal, ze za asi $150 koupil nejakou knihovnu FAT pro CCS C,
tak se ho zeptam. Pry zdrojaky jsou.

Tak to jsem nezkoumal. Já jsem si kdysi to CCS koupil v jedné z jeho
ranných verzí a docela jsem si naběhl. V ceně byl tuším roční support
(možnost stahovat nové verze) a za ten rok se jim to nepodařilo ani moc
zprovoznit tak, aby to při překladu neblblo. :-(
Takže jsem nakonec zkousnul hořkou pilulku a koupil jsem PICC
kompilátor. Sice je drahý jako prase, ale funguje.

> Tohle je jedna z oblastí, kde asi PIC krok neudrží, s ohledem na
> směšně malou kapacitu RAM a s ohledem na nemožnost smysluplně připojit

> a adresovat externí RAM.
>Jakto? Mam tu na stole vyvojovou desku pro tyhle PICy:
>http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/39646b.pdf
>Ty snad umeji i externi RAM a to dost velikou. To nestaci?

Ale jo, měl jsem na mysli ty malé, v DIP pouzdrech. Je škoda, že
Microchip (a nejen on) tou RAM pamětí tak šetří. Mně by se líbil nějaký
18Fxxxx který by měl poudro s 18-28 nohama, 64K flash a třeba 32K SRAM a
dělal se pokud možno i v DIL provedení :-)

Zdraví PavelK