Algoritmus fazoveho zavesu

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Říjen 29 13:05:22 CEST 2005

> interupt od videa prisel driv => pridej trochu na PWMce
> interupt od promitacky driv   => uber trochu na PWMce
>
> Ale jak se resi uplny rozjezd promitacky, tedy nejprve nalezeni spravnych
> otacek?

Pred casem jsem neco takoveho pokusne resil, neslo sice o video ale na
principu to nic nemeni. Mel jsem signal a tomu jsem mel prizpusobit
otacky motorku rizeneho napetim a od nej zpetnou vazbu snimanim otacek.
Napeti bylo generovano PWM a RC clankem, vystup byl jeste do ADC ale to
uz jsem nedopsal. Pouzil jsem 2 citace merici delku urovne na vstupu a
konec jednoho (zkusil jsem oba, lepsi bylo pouzit signal) pulzu mi
generoval interrupt, pak jsem si z registru citace precetl hodnoty,
provedl nejake osetreni preteceni apod. a z rozdilu spocetl kolik mam
pridat/ubrat na PWM (3. citac). Rozbeh jsem resil zmerenim signalu a
naslednym nastavenim PWM podle hodnot z tabulky. Pote byla zapnuta
uvedena regulace. Bohuzel skoncilo to ve stadiu bastlu protoze pak to
kamarad vyresil jinak, nicmene regulace fungovala dobre.

Pavel