Krabicka

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Říjen 25 18:06:56 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 25.10.2005:

> A musí to být přesně tato plastová ? Fischer má podobnou kovovou z
> profilů, jedno čelo tvoří přímo Cannon 9.

No nemusi to byt samozrejme ta stejna, spise zalezi na cene, protoze
proste tri stovky jsou moc za takovou malou krabicku. Mohl bys mi
prosim poslat oznaceni nebo odkazek, abych to nemusel hledat, pokud
tedy eventuelne to mas nekde pri ruce?

Jinak tedy ja nemam moc dobre zkusenosti s Fischerem. Tuhle jsem byl
na Amperu a stavil jsem se u nich. Shanel jsem za prve krabicky, ale
hlavne v ten moment jsem potreboval listy s piny. Tak mi tam ten mlady
kluk nasel, co potrebuji, napsal mi to na papir, a ze nabidku s cenou
posle dodatecne. Ale katalog mi dat nechtel, ackoliv jich tam meli
stovky, ze pry katalog mi poslou take postou. Nevim proc, ale
pristoupil jsem na to. Kdyz katalog neprisel ani za par mesicu, tak
jsem se dozral a napsal jim, ze samozrejme jaksi ty listy jsem musel
vzit jinde (a ne malo), a ze tedy jako kde se s tim flakaji a proc asi
si na me brali kontakt, kdyz nechteji zadne ksefty. No tak slavnostne
prisly katalogy, ale myslim ze bez ceniku, ta nabidka na vybrane listy
take neprisla. Uz to sice nebylo aktualni, ale i tak. No ja nemam moc
rad takove firmy, co se takhle chovaji, a co ani nemaji dostupny cenik
a kvuli kazde ptakovine je treba se ptat.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz