Krabicka

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Říjen 26 10:21:51 CEST 2005

Je to AKG 33 16 50.  Obrázek je třeba u nás na stránkách (
http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0041 , po kliknutí
je ve srovnání s mincí), u Fischera je jen .pdf všech krabiček z této řady.

Ad zkušenosti s Fischerem:
Bereme od nich spoustu věcí, ceny jsou opravdu na dotaz, to by tak nevadilo,
ale hrozné to je s dodacími termíny. Zboží třikrát potvrzené nakonec
nedorazí. Ale nemá cenu se zlobit na slečnu Pešičkovou z Milevského
zastoupení, která je z toho také nešťastná, chyba je na straně německé
centrály. Občas se snažíme dovézt urgentně potřebné profily z větší pobočky
ve Vídni, ale je to tam stejné.

Na druhou stranu, co se týče úprav krabiček (jiná barva eloxu, jiná než
standardní délka), tak jsou docela ochotní, a nechtějí žádné velké počty
kusů.

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 25, 2005 6:06 PM
Subject: Re: Krabicka

Puvodni zprava ze dne 25.10.2005:

No nemusi to byt samozrejme ta stejna, spise zalezi na cene, protoze
proste tri stovky jsou moc za takovou malou krabicku. Mohl bys mi
prosim poslat oznaceni nebo odkazek, abych to nemusel hledat, pokud
tedy eventuelne to mas nekde pri ruce?

Jinak tedy ja nemam moc dobre zkusenosti s Fischerem. Tuhle jsem byl
na Amperu a stavil jsem se u nich. Shanel jsem za prve krabicky, ale
hlavne v ten moment jsem potreboval listy s piny. Tak mi tam ten mlady
kluk nasel, co potrebuji, napsal mi to na papir, a ze nabidku s cenou
posle dodatecne. Ale katalog mi dat nechtel, ackoliv jich tam meli
stovky, ze pry katalog mi poslou take postou. Nevim proc, ale
pristoupil jsem na to. Kdyz katalog neprisel ani za par mesicu, tak
jsem se dozral a napsal jim, ze samozrejme jaksi ty listy jsem musel
vzit jinde (a ne malo), a ze tedy jako kde se s tim flakaji a proc asi
si na me brali kontakt, kdyz nechteji zadne ksefty. No tak slavnostne
prisly katalogy, ale myslim ze bez ceniku, ta nabidka na vybrane listy
take neprisla. Uz to sice nebylo aktualni, ale i tak. No ja nemam moc
rad takove firmy, co se takhle chovaji, a co ani nemaji dostupny cenik
a kvuli kazde ptakovine je treba se ptat.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz