OT: MP3, kolik hudby se vejde

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Úterý Listopad 15 19:51:40 CET 2005

No ono totiz u Joint Sterea dochazi k jiste ztrate prostorovosti na ukor te kvalityy, ktera je, jak pisete mnohem vetsi nez u klasicekho sterea.
Ale jinak osobne mam zkusenost ze 160-192kbps je dostacujici, nejsem zadny tester reproduktoru z casopisu, a tak mi nijak nevadi "topici se lehce zastrene housle na vyssich tonech v tichych pasazich" :o)))

Hroch