OT: MP3, kolik hudby se vejde

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Úterý Listopad 15 20:35:06 CET 2005

Zdravím :)

    tohle mě pokaždé dostane -"topici se lehce zastrene housle na
vyssich tonech v tichych pasazich" :o)))

    Četla jsem už pár recenzí na různé zesilovače, reproboxy a na to
všechno. Ale podobné věty jsou prostě super. Hlavně po výměně
propojovacích kabelů bývají jasnější výšky :-P

    Podle mého názoru je přenosný MP3 přehrávač určený na cesty, chození
a ježdění venku. A kdo říká že ranní trolejbus je poslechová komora je
.... :-D

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

hrochmusic@centrum.cz napsal(a):

>No ono totiz u Joint Sterea dochazi k jiste ztrate prostorovosti na ukor te kvalityy, ktera je, jak pisete mnohem vetsi nez u klasicekho sterea.
>Ale jinak osobne mam zkusenost ze 160-192kbps je dostacujici, nejsem zadny tester reproduktoru z casopisu, a tak mi nijak nevadi "topici se lehce zastrene housle na vyssich tonech v tichych pasazich" :o)))
>
>Hroch

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0545-1, 09.11.2005
Testovano: 15.11.2005 20:35:23