RE: LCD display životnost ?

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Pátek Listopad 11 09:45:59 CET 2005

Co ja vim, spinany zdroj? Jak jsem slysel jednoho marketaka vcera v
Mnichove: "certification? eh, it's consumer solution, not automotive!" -
a videl jsem uz nekolik automotive reseni, ktera bych nepouzil ani k
ovladani domaciho osvetleni...

Mj. kontrast muze odejit, pokud
a) nemate dostatecne napeti na radici displeje,
b) nemate dostatecne napeti na vstupu pro kontrast (tj. napeti spinane
na segmenty),
c) poskodite krystaly. To se stane, pokud na ne napr. privedete ss.
napeti (kriticke jsou radove desitky az stovky mV), pak dochazi k
elektrolyze.

Napiste, ktery typ displeje pouzivate a zmerte napeti na nem
osciloskopem, prip. zkuste i napeti na par segmentech, zda je "rozumne
velke" a ma ss. slozku nulovou.

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler