RE: LCD display životnost ?

David Veramon david.veramon@seznam.cz
Sobota Listopad 12 15:09:40 CET 2005

Jenom bych přispěl svou troškou do mlýna. Úplně obyčejné LCD displeje jsem
používal v konstrukcích autoalarmu, které se montovaly podle možností do
palubní desky vozidla. Jak je v autech běžné, byly vystaveny širokému
rozsahu teplot, na některé displeje, když nebylo vyhnutí, svítilo i slunce
(podle toho kolik bylo hodin) a zatím se mi nestalo, že by došlo k nějakému
poškození displeje. Pouze jsem musel vyřešit řízení kontrastu podle teploty
a problém nastal pouze tehdy, že když byla velká zima, tak měl displej
velkou reakční dobu. David.