Programovatelne polia

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Listopad 9 13:28:02 CET 2005

> Mozna by bylo dobre, kdyby jste prisel s konkretnim zadanim.
> Prisel jste s pozadavkem na 256 bitovy shift registr coz by odpovidalo
> tem
> 2x AD7716.
> Prevadet ty seriova data na siroka paralelni je podle me debilita, kdyz
> jsou
> ty prevodniky pripraveny pro SPI rozhrani, a datovy tok bude stejne
> limitovan max. ser. hodinami toho prevodniku, a ty jsou 8MHz.

Hej, ale ja tam mam mat tych prevodnikov asi 32. Je to taky modularny
meraci system. Preto si ich chcem precitat vsetky naraz seriovo a data
potom procesorom postupne paralelne.

> To s tim PICem byl jen priklad, ze to jde i s primitivnim procesorem,
> samozrejme jsou mnohem sofistikovanejsi procesory, ktere muzou delat
> blokovy
> prenos pres SPI kanal (a tech maji nekolik), ktery bezi v pozadi, a
> nezatezuje program.

Pokial mate na mysli nejake DSP, tak ani tie vacsi pocet prevodnikov
nestihnu (sedel som nad tym tiez).

A.

Hľadáš DOM – BYT – POZEMOK – KANCELÁRIU ?
http://www.reality.sk