Programovatelne polia

Danhard danhard@volny.cz
Středa Listopad 9 15:42:49 CET 2005

Ale ten procesor neudela nic jineho, nez ze precte seriovy stream z tech
zretezenych prevodniku (tj. 32 desek po 2xAD7716 = 1kByte) a ulozi si ho do
pameti, a to maximalni rychlosti toho ser. prenosu.
Co proboha chcete delat jineho s tim shiftrem ??
A hlavne predci nebudete cist do toho procesoru 256 bitu najednou, tak na co
chcete nesmyslne velke pouzdro ?

kolik to ma mit celkem kanalu ? jak to ma byt rychle ? rychlost je spolecna
pro vsechny prevodniky ? nakolik jste vazan nejakou sbernici ? jak se maji
dale zpracovavat namerena data ? jaky je celkovy objem dat - tj. je to nejak
casove omezene, nebo to meri prubezne v real-time ? jakou to ma mit spotrebu
?

Danhard