Laboratorny nabytok

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Listopad 4 09:40:02 CET 2005

Daniel Valuch wrote:
> Ale prd, ziadne specialne poziadavky nie su. Problem je ze neviem v
> googli hladat tak aby som sa dostal len stranky europskych firiem. V
> amerike je toho tolko, ze to nema zmysel hladat, vsetky linky vedu do USA.

Bah, toto je klasicka deformacia nas elektrikarov... Uz to tu pisal aj
Simon Cihelnik - na webe NIE JE vsetko, prave naopak; na webe je vsetko
len co sa tyka elektriky a programovania.

Takych firiem co ponukaju v SK podobny nabytok na webe alebo
prostrednictvom farebnych katalogov Ti najdem na kazdy prst desat (no
mozno som to prehnal, ale do kazdej firmy pride nejaky spamovy katalog
podobneho druhu ako je Ozap priemerne 2x mesacne), ale Ti zaroven
garantujem, ze su to vsetko priekupnici. Skutocni vyrobcovia take
zhovadilosti ako prezentaciu na webe maju zriedkavo, alebo je urobena
narychlo amatersky.

Navyse na takom nabytku nic zvlastne nie je co by nedokazal bezny stolar
bukasoveho typu spolu s beznym zamocnikom, a to je kombinacia, ktoru
najdes v kazdom regione kolko len chces. Verim tomu ze aj vo Francuzsku,
ale tam to bude asi drahsie aj vratane dopravy (prednedavnom mi chlapik
rozpraval ako viezol na mieru robenu kuchynsku linku do Svajciarska a
ako si majitelka pochvalovala, ake je to lacne - vratane dopravy a
montaze). Inak to bude verim ze lacnejsie ako z toho katalogu - nema to
prilis preco byt lacnejsie z katalogu ak je to take iste - a navyse to
mozes mat urobene na mieru - presnejsie, musis (to chapem ze moze byt aj
nevyhoda, ak nemas konkretnu predstavu). Samozrejme, ak to chces mat z
farebneho katalogu, to je nieco ine...

Este jedna poznamka, 3m je uz dost vela a chce to spustu vystuze, ak
chces mat vacsiu nosnost. Viac sa nam oplatilo mat kratsie stoly ktore
je mozne spajat (kusok plechu na boku s otvormi pre sroby).

wek