uz OT: Re: Laboratorny nabytok (cena prace)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Listopad 4 11:09:13 CET 2005

V principe suhlasim, ale vec ma este jeden aspekt. Bohuzial/nastastie su
pomery u nas su take ze vsetci robia to co maju t.j. vyvijaju
elektroniku, makaju na 200% (a aj tak nestihame). Nie je cas na to, aby
niekto hladal sikovneho stolara a kreslil plany co by sme asi chceli a
potom to cele sledoval ci je vsetko ako ma byt a podobne. Ked ta jeden
inzinier stoji mesacne 8000eur tak si lahko spocitas o kolko ta bude
stat ten stol od sikovneho stolara ak komunikaciou s nim stravis
povedzme 2 tyzdne (a to si este nic neobjednal).
Preto ten farebny katalog - ukazes na obrazok "chcem toto, toto a tamto"
a dalej sa nestaras.
Mne uz dokonca zakazali navrhovat plosaky s argumentom ze na to
nepotrebujem doktorat a nie som za to plateny :-)
b.