programovani attiny2313 pod linuxem

MK info@mcu.cz
Sobota Květen 28 13:02:11 CEST 2005

> Ja to samozrejme chapu a nepocitam ze bych do konce zivota programoval
> pres tohle, ale jak uz tady padlo - tohle je prvni jednocip co jsem
> kdy drzel v ruce, takze jsem zvolil nejjednodussi cestu (alespon
> zdanlive). Zaroven jsem si to chtel poradne "osahat", coz u
> programatoru nemuzu.

Prominte, ale nechapete to.
Predevsim jako zacatecnik je pro Vas podstatne, aby jste dokazal jednoduse
identifikovat misto vzniku chyby (problemu). Tim ze pouzijete nejaky
"bazmek"
na programovani si opravdu nic neosahate, maximalne se otravite, protoze
z trivialniho prikladu vznikne najednou hromada problemu, ktere se
zacatecnikovy
spatne identifikuji :-(

Jak jsem psal v minulem meilu, v pripade PonyProgu, ICprogu a jim
odpovidajicim
spagatkum na LPT ci COM port je misto identifikace problemu dost
problematicke.

Proto uprednostnuju a kazdemu radim pouzivat overeny programator,
ktery v sobe zapouzdruje veskere casovani a rozhrani s cilovym MCU

S pozdravem
MK