Eumetol - jaky na nej mate nazor

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Květen 28 12:20:15 CEST 2005

Podle mych zkusenosti je Eumetol agresivni při dlouhodobem pusobeni
(chemicky je to nejaka amonna sul nebo co). Taky ma hrozne malou
trvanlivost. Kdysi jsem koupil velkou pulkilovou pixlu a odshora asi do
pulky to bylo cerne a vespod to bylo jasne zlute. Bylo to asi rok stare a
doba trvanlivosti tam byla napsana pul roku, takze cerstve to je asi zlute,
ale funguje to i zcernale. Osobne ted pouzivam MTL-468 od Marmotu (k sehnani
třeba v GES) coz je rozpustena cista kalafuna ale obohacena o tzv.
aktivatory a musim rict ze to paji opravdu lip nez prachobycejna kalafuna.
Ale pozor, ja to koupil uplne vyschle a redi se to nejakym zvlastnim
rozpoustedlem (1-Methoxypropan-2-ol (=Methoxypropanol)), s acetonem to
zustane trochu krystalkovite. Takze při koupi zkontrolovat. Taky jsem slysel
ze v GM ted maji vybornou pajeci pastu 50g za 35Kc, mělo by to bejt cislo
745-041 ale nejsem si jistej. Jinak kdysi davno jsem pajel s borovou smulou
sebranou v lese :-))