Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Květen 24 09:50:03 CEST 2005

Ale ja bych treba i pouzival, ale Utloka potrebuju v praci kvuli Exchange, a
pouzivat dalsiho klienta se mi nak nechce, on se nakonec pocet znaku pro
zalomeni da nastavit, jenom jsem to zatim nejak nepotreboval, vetsinou
takhle dlouhe linky neposilam a jinde to tak nevadi. No zauvazuju o tom, ono
by to nakonec zase tak nevadilo.

Dusan Dolezal