Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Květen 24 10:23:19 CEST 2005

Dusan Dolezal napsal(a):
> Ale ja bych treba i pouzival, ale Utloka potrebuju v praci kvuli
> Exchange, a pouzivat dalsiho klienta se mi nak nechce, on se nakonec
> pocet znaku pro zalomeni da nastavit, jenom jsem to zatim nejak
> nepotreboval, vetsinou takhle dlouhe linky neposilam a jinde to tak
> nevadi. No zauvazuju o tom, ono by to nakonec zase tak nevadilo.

On to ten Thunderbird (nebo klient z cele Mozilly, to je jedno...) totiz
umi tak chytre, ze normalni text zalomi (na nastaveny pocet znaku), ale
link nepresekne a necha ho v puvodnim tvaru/delce. Pro MS zrejme po cela
ta leta neresitelny problem...

--
Jirka