RE: Vodni chlazeni PC

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 14:21:52 CEST 2005

< > V XP zkuste "Úsporný režim" nebo "Režim spánku". Do úsporném
< > režimu se PC
< > vypne za 5 sekund a po zapnutí po 5-ti sekundách můžete
< > pracovat tam, kde
< > jste přestal. Po výpadku napájení ovšem musíte normálně
< > nabootovat. Režim
< > spánku trvá 20+20 sekund, ale může se vypnout napájení. Pro
< > větší pohodlí je
< > možno pořídit klávesnici s příslušnými klávesami.
<
< <IRONIE>A zejmena muzu doporucit, aby ty specialni klavesy byly v miste, kde
< se nejcasteji a navic po pameti pohybuje prava ruka, a to nad kurzorovy
< blok.</IRONIE> Tchan ma takovouto klavesnici a uz se mi nekolikrat stalo, ze
< jsem si pocitac nahodou vypnul (pochopitelne je tam na cestnem miste i
< tlacitko pro uplny shutdown), a to nemluvim o tom, kdyz tam synator zkousel
< neco hrat. Magora, ktery toto vymyslel, by meli povesit za jiste organy do
< pruvanu. Omlouvam se za vylev, ale tohle mne opravdu irituje.

Po nekolika nahodnych vypnutich jsem tyto vyborne klavesy zakapal sekundovym lepidlem a od te doby mam klid.

Vojta Bubnik

http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 2000 MB