Vodni chlazeni PC

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Čtvrtek Květen 19 14:00:23 CEST 2005

> V XP zkuste "Úsporný režim" nebo "Režim spánku". Do úsporném
> režimu se PC
> vypne za 5 sekund a po zapnutí po 5-ti sekundách můžete
> pracovat tam, kde
> jste přestal. Po výpadku napájení ovšem musíte normálně
> nabootovat. Režim
> spánku trvá 20+20 sekund, ale může se vypnout napájení. Pro
> větší pohodlí je
> možno pořídit klávesnici s příslušnými klávesami.

<IRONIE>A zejmena muzu doporucit, aby ty specialni klavesy byly v miste, kde
se nejcasteji a navic po pameti pohybuje prava ruka, a to nad kurzorovy
blok.</IRONIE> Tchan ma takovouto klavesnici a uz se mi nekolikrat stalo, ze
jsem si pocitac nahodou vypnul (pochopitelne je tam na cestnem miste i
tlacitko pro uplny shutdown), a to nemluvim o tom, kdyz tam synator zkousel
neco hrat. Magora, ktery toto vymyslel, by meli povesit za jiste organy do
pruvanu. Omlouvam se za vylev, ale tohle mne opravdu irituje.

Jinak nic proti vyse uvedenemu prispevku nemam, vadi mi jenom ty
klavesnice... :-)

Dusan Dolezal