Doporucte pajecku

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Květen 7 00:52:23 CEST 2005

Dne pátek, 6. května 2005 21:00 turby@chips.cz napsal(a):

> rozdrtit, dat do nejake nadobky s lihem nebo isopropylalkoholem,
> zavrit a sem tam protrepat.

kupte si kalafunu na prasata, je ji kilo za par kacek a je mleta. Ale jak uz
jsem psal nekdy drive, na SMD se osvedcila ta hroudova.

dejte si na ni silikonovou buzirku, pak vysajete cin i z prokovu. Ale pokud to
budete delat fofrem jako ja, budete mit na levem rameni od natahovani
odsavacky modriny :o)

--

                        Jaroslav Lukesh