Proklety alternator do Felicie - nebo nemehlo pred autem?

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Středa Květen 4 23:12:58 CEST 2005

Prohříval jsem co to jen šlo, pájecí kapalinu na hliník také použil. Na
pohled pájené místo vypadá dobře ale co s tím udělají níže uvedené
reakce netuším. Ještě jste zapomněl na měknutí cínu v důsledku ohřívání
procházejícím proudem a na rozpad cínu v důsledku mrazů.
 Na výrobu to skutečně bude asi dost levné a není to Made in China.

Pokud má někdo jinou zkušenost jak diodu elektricky propojit, tak se rád
poučím.

Radek

On
> [...]
>
> No jo, no, hlinik a jeho oxidace. Takovy elox je taky oxid a jeho
> izolacni schopnosti jsou povestne. Kdyz vemete ten svincik, ve kterem
se
> tam ten hlinik provozuje (takova slana voda je jen zaklad a v
> mikroskopickych sterbinach se krasne drzi), nebudou na nem jen
oxidy....
> Navic tam mohl vznikat i v klidu galvanicky clanek (material pouzdra
> diody versus ten Al chladic), myslim i jen diky rozdilu elchem.
> potencialu, natoz diky zapojeni v el. obvodu. Takze dalsi
> oxidace/koroze. Urcite je to ale vyrobne hrozne levne...

Uvidíme co