DVD prepisovacka PLEXTOR PX-708A - problem

Petop petop@stonline.sk
Neděle Březen 20 19:58:40 CET 2005

Zdravim...
Posiel laser pre CD, to sa stava dost bezne (resp. snimacia dioda)...
Pre DVD je samozrejme ine svetlo (cervene).
Ak to chces zistit otvor mechaniku a pozri sa opatrne zboku na cocku ,
infra samozrejme neuvidis priamo, ale
ak sa pozries zboku uividis lom svelta..slaba cervena bodka....oproti
DVD svetlu to bude hviazdicka na nebi....
Ak nic nezaregistrujes je po Diode, ak ano je po snimacej diode.....
Kazdopadne pri cenach novych napalovaciek okolo 3000Sk, to nestoji za
opravu...
Pekny vecer
Petop