DVD prepisovacka PLEXTOR PX-708A - problem

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Neděle Březen 20 19:00:02 CET 2005

Nema to jiny laser pro CD a pro DVD? Pak by to mohlo vysvetlovat vse.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Sunday, March 20, 2005 6:55 PM
To: HW-news
Subject: DVD prepisovacka PLEXTOR PX-708A - problem

stal sa mi taky vesely problem. Spominana mechanika mi prestala zrazu
citat CD. Jednoducho kopirujem niekolko diskov na hardisk a po asi 6-tom
prestala citat CD a uz som to nerozchodil. Tym padom sa nedaju ani
vypalovat CD, lebo si nevie precitat prazdne medium. Zaujimave ale je,
ze DVD cita bez problemov a DVD aj vypaluje bez problemov.
Cely incident ma nasral preto, ze sa to stalo 1 den po skonceni zaruky.
Skusal som flashnut novy firmware a skusal som ju v dvoch pocitacohc s
roznymi OS a tvari sa to tak isto. Nestretol sa niekto s podobnym problemom?
balu