Eagle autorouter

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pátek Březen 18 08:44:55 CET 2005

no ja jsem par mesicu zpatky delal jednu desku (4x4 inch) ,ktera byla
fakt sakra nahusto jak soucastkama tak spojema (mezi spojema drtivou
vetsinou 10mil). Takove velke mnozstvi spoju mi samozrejme nahanelo
hruzu a tak jsem vsemozne premlouval autorouter at mi pomuze. Soupal
jsem soucastkama, nastavoval vahy .... stejne se nikdy po 2 hodinach
hrkani nedostal pres 50% .... nezbyvalo nez to kompletne cele udelat sam
...... takovej autorouter holt jeste nevymysleli, aby to nadyzajnoval
lip nez clovek.

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik