Eagle autorouter

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Březen 17 22:17:45 CET 2005

Dne čtvrtek, 17. března 2005 21:59 Milan MCM napsal(a):
> Trošku mimo dotaz , bych si dovolil doporučení AUTOROUTER nebrat !!!
> Není nad to načárat si to manuálně. Navíc ušetříte cca 16.000,- na licenci

No já nevím, ale ve free eaglu je taky. Jinak se mi osvědčilo používání
autorouteru stylem přidám pár součástek (buďto část funkčního bloku, nebo
celý), rozmístím, pustím autorouter a tak pokračuji vesele dále. Dá se to
srovnat pak rychlostí s čmáráním tužkou přes pauzák, možná je to i rychlejší.
čmárání myší přímo bez autorouteru mi jde šíleně pomalu.

Kdysi dávno jsem nastavil víc těch routovacích kroků po sobě s různýma váhama,
vznikla celkem pěkná deska. na to že byla s velkou rezervou ve free rozměru a
cca 100 součástek na ní (z toho 2x dil14). Ale routovalo se to snad půl dne.

--

                        Jaroslav Lukesh