novy podnet k valce (konfera x GME)

Martin Polehla polous@katka.biz
Pondělí Březen 14 14:03:49 CET 2005

Zdravim,
V jinem prizpevku jsem psal, ze nemam zatim vybrany obchod jemuz bych
dal prednost. Je to take z duvodu, ze ve vsech co jsem zatim nakupoval
[at za castky 20kc ci 5kkc] jsem se setkal s hodne podobnymy kladnymi
vlastnostmi i vrtochy vcetne opomenuti soucastek ci navrhnuti nahrady
tech ktere nebyly k dispozici. V PSe jsem zatim z chybejcimi soucastkamy
problem nemel. Ale mozna jsem mel jen stesti. Proto ma u me male +, ale
nevyssi vahu pro me bude mit rozdil cen pokud nebude do vyrazny pak me
to trapit nebude. V GMe mi pomerne vadi 3 patra a s tim dost casto
spojene 3 pomerne neubihajci fronty.

Pekny den
p0l0us