novy podnet k valce (konfera x GME)

hw@prelude.cz hw@prelude.cz
Sobota Březen 12 14:20:14 CET 2005

Jsem sice z Prahy, ale taky mam obcas militantni napady - treba kdyz
prodavaci v GM po triceti minutach ve fronte (tj. pet lidi prede mnou) dam
citelne napsany papirek, kde je seznam deseti polozek vcetne poctu
pozadovanych kusu a jejich katalogovych cisel, on obejde regaly, nasype si
to do misticky, vrati se ke kase, namarkuje, ja zaplatim a az doma zjistim,
ze dve polozky ze seznamu bez jedineho slova nebo jakehokoli upozorneni
proste vynechal...

Ackoli to je treba ptakovina, nahraditelna X jinymi - specialne jsem chtel
nejake svitkove kondenzatory cca 100k na nejake vyssi napeti (neco pres
100V, presne si to nevybavim, ale hodnota nebyla kriticka, jen to napeti),
ale kdyby se zminil, ze je nemaji, nebyl by problem si operativne vybrat z
jinych hodnot. Takhle to byl treba "jen" zabity vikend (zadne financni
ztraty), kde jsem mel cas neco delat a diky nemu a me blbosti, ze jsem si to
po nem dukladne nezkontroloval (holt clovek nema nikdy nikomu verit) nebylo
z ceho... Clovek je aspon zase o neco chytrejsi.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <svobodova.alex@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 12, 2005 1:49 PM
Subject: Re: novy podnet k valce (konfera x GME)

Zdravíčko přeji,

    používat zbraně, na to jsem čekala, kterej násilník s tím vyrukuje :-(

    To si fakt myslíte že to je řešení ? Já bych řekla že to promluvil
testosteron :-(

    Sama mám GMko docela ráda, ač mě tam pár věcí rozčiluje. Třeba
"kultura" některých prodavačů, u jednoho krom toho i neuvěřitelná
rychlost (už mi kvůli němu ujel 2x vlak) a občas mi zapomene něco dát a
také třebas to, že v ceníku něco je (LCD 2x8) a pak mi prodavač řekne že
je nemá a že je ještě na krámu neviděl. Ale řekl mi to :-)

    Ale vletět tam a pokropit je ze samopalu ? Urazíte se, ale to může
říct jenom chlap :-(

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Jirka wrote:

> ja bych pravdepodobne pouzil nastroj soudruha
>Kalasnikova...)

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 12.3.2005 13:49:28