novy podnet k valce (konfera x GME)

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Sobota Březen 12 14:36:59 CET 2005

Ja kdyz prijdu do GM v brne,
  tak rychlost je docela normalni. naposledy tam byl jeden clovek
predemnou ale to brzdil on. nevedel co presne chce a neustale se
prohlizel ruzne soucastky co si vyzadal od prodavace.
Ja kdyz nakupuji, tak predcitam seznam a prodavac lita po regalech a
rovnou me rika co pripadne namaji. a rovnou si najdu i pripadnou
nahradu. a pokud nevim tak nabidne i prodavac.
Mozna jsem mel vzdy stesti na prodavace...
Ale jak tu uz nekdo psal je to v lidech, a nemusi to bejt vzdy v
prodavaci...

Pavel Prochazka.zde.cz