novy podnet k valce (konfera x GME)

Rt jr@siliconbrain.biz
Sobota Březen 12 12:47:47 CET 2005

Uz mi to neda ...

> Slo - opakuji - o neco natolik sofistikovaneho a tezko zvladnutelneho,
> jako ze velka firma bude mit ve sve hlavni maloobchodni prodejne v Praze
> jednoho cicmundu, ktery treba cely den nebude delat nic jineho, nez
> sedet na prdeli a zvedat Belluv pristroj, tukat do klavesnice a
> zodpovidat dotazy ohledne OKAMZITEHO STAVU te ktere polozky. Pri dnesnim
> stavu nezamestnanosti a zajmu studentu aj. o brigady by to jiste nebyl

Studenti i nezamestnani maji zajem o zamestnani, nikoli o praci. Takze
misto odpovedi na vase dotazy se budou vybavovat se znamymi, pripadne
vam poskytnou pouze nic nerikajici (a mozna ze i nepravdivou) informaci.

> problem i za minimalni mzdu, kterazto castka je pro velkou a zavedenou
> firmu smesna. Muze to byt treba i invalida apod., ale co tady budu sakra
> vykladat, nejsme snad male deti...

Neni mi take jasne, jak by se vyresil problem, kdy prave v okamziku, kdy
vam telefonista poskytuje informaci o dostatecne zasobe urcite
soucastky, ja prave celou zasobu vykupuji. Za hodinu, kdyz ji pojedete
koupit, tim padem nebude.
Telefonicka rezervace nic neresi - za nekolik dni by byl cely maloobchod
zaplnen nevyzvednutymi rezervacemi ... :-)).

> A o takove firme a jejim pristupu zde mluvime, tak prosim neoperujte s
> terminy jako konkurence apod. Ona konkurence vasi firmu v otazce vyse
> uvedene komunikace hrave strci do kapsy.

Treba takove PS - po telefonu maji vzdy vse. Ovsem pokud za par minut
prijedete, soucastka je na sklade jen jedna, pripadne jsou jen v
pocitaci ale fyzicky nikoli, jsou v jinych pouzdrech... Vymluv jsem tam
slysel nepocitane.
Totez GES na Vinohradske. Tam se musim srdecne smat, kdyz rezistoru
kodnoty 2k2 velikosti 0207 (to nejstandardnejsi, co je) maji nekolik
tydnu na sklade 5 kusu, o soucastkach nestandardnejsich ani nemluve. A v
posledni dobe je treba veeeelice dukladne a okamzite zkontrolovat obsah
sacku se zbozim, protoze tam obcas chybi nektere docela drahe polozky.

> Mimochodem - ten e-obchod bude zobrazovat zmineny OKAMZITY STAV v
> maloprodejne a bude mozne si to zbozi v dany okamzik rezervovat? Pokud
> totiz ne, pak nevim, proc jste ho v teto souvislosti zminoval...

V prazskem maloobchode GM jsem cetl, ze nabizeji pripravu objednavky
dorucene mailem, faxem nebo osobne do druheho dne. To mi prijde jako
zajimava sluzba, setrici cas.

--
Rt