novy podnet k valce (konfera x GME)

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Březen 12 13:34:46 CET 2005

Rt napsal(a):

> Studenti i nezamestnani maji zajem o zamestnani, nikoli o praci. Takze
> misto odpovedi na vase dotazy se budou vybavovat se znamymi, pripadne
> vam poskytnou pouze nic nerikajici (a mozna ze i nepravdivou) informaci.

Ano. Zcela opomijite moznost, ze ho tedy proste vyrazi.

> Neni mi take jasne, jak by se vyresil problem, kdy prave v okamziku, kdy
> vam telefonista poskytuje informaci o dostatecne zasobe urcite
> soucastky, ja prave celou zasobu vykupuji. Za hodinu, kdyz ji pojedete
> koupit, tim padem nebude.
> Telefonicka rezervace nic neresi - za nekolik dni by byl cely maloobchod
> zaplnen nevyzvednutymi rezervacemi ... :-)).

Ne, Jinde to normalne funguje (treba rezervace na nasledujici dve hodiny
apod., coz prakticky nikomu nic neblokuje), nehlede na to, ze neni vzdy
potreba rezervace, ale proste informace o tom, zda to vubec maji. U rady
polozek se lze docela spolehnout na to, ze to proste za tu hodinu zase
bude, i kdyby to nerezervovali.

> Treba takove PS - po telefonu maji vzdy vse. Ovsem pokud za par minut
> prijedete, soucastka je na sklade jen jedna, pripadne jsou jen v
> pocitaci ale fyzicky nikoli, jsou v jinych pouzdrech... Vymluv jsem tam
> slysel nepocitane.
> Totez GES na Vinohradske.

Nepamatuju se, ze by se mi to nekdy u zminenych firem stalo. Vse je o
lidech, o zpusobu domluvy s nimi a samozrejme o jejich pristupu k veci
(to uz jsem zminoval minule).

Podivejte, fakt nechapu, proc tady vedeme tak stupidni debaty, kdyz
problem je zcela jasny a dost vystizne ho popsal treba pan Hankovec
(tedy az na jeho "zaver" - ja bych pravdepodobne pouzil nastroj soudruha
Kalasnikova...)

--
Jirka