Jak se vyrabel trabant

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Březen 9 09:02:59 CET 2005

At 08:43 9.3.2005 +0100, Pavel wrote:

>Jo to je taky metoda, praktikovatelna temer vseobecne nejen na S120.

To jo, pokud clovek najde starter... ;-)))

>Jenze ten film je prevazne z roku cca 1990, je otazka jak dlouho je tam
>meli. Mam dojem, ze Skodovka na S120 uz take pouzivala dost
>automatizace, stejne tak Avia.

No ja jsem byl pred par lety na dni otevrenych dveri ve Skodovce tady ve
Vrchlabi a po nejakem robotovi ani vidu ani slechu. Vsechno ryzi
manufaktura. Kdyz jsem se ptal, kde je nejaka automatizace tak mi jako
vrchol techniky ukazali masinu na nanaseni lepidla na zadni okna, ktera
fungovala tak, ze davkovaci hubice objela obrys okna podle nejake sablony
;-> V Boleslavi je to prej ale lepsi.
Ostatne to vypadalo skoro podobne jako v tom filmu, jenom tam nastesti
nelisovali ten bakelit ;-) Ale test tesnosti vodou tady maji taky...

BTW: Prijede technolog ze Skodovky do BMW, prohlizi si vyrobu a pta se, proc
do kazdeho auta zaviraji laboratorni mys. Manik z BMW mu vysvetluje, ze do
kazdeho auta zavrou mys a kdyz se udusi tak auto dobre tesni...
Po nejake dobe prijede ten manik z BMW do Skodovky a vidi, ze do kazdeho
vyrobeneho auta na vystupni kontrole zaviraji kocku. Tak rika: Vidim, ze
jste si od nas vzali priklad a taky testujete tesnost auta... A Skodovacky
technolog mu odpovi: No jasne, do kazdeho auta zavreme kocku a kdyz do rana
neutece tak je auto dostatecne utesnene... ;->

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz