OT: MSIE flamewar

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Březen 9 10:05:57 CET 2005

Srovnavat MSIE a KSC - to je osli mustek jako krava.

Dovolim si srovnani s auty:

Mam auto znacky Mozilla, 90% lidi ma auto znacky MSIE. Obcas se stane, ze se svym autem neprojedu nejakou silnici. To je tim, ze nejaky dement udelal nestandartni silnici, protoze zna jen auta MSIE. Ja po takovych silnicich nejezdim - stejne vedou jen do nejakych naprosto nezajimavych vesnic, a je spousta lepsich mist kam se da dojet mym autem znacky Mozilla.

Asi tak.

Osobne pouzivam Mozillu - kvuli bezpecnosti. Kdyz se objevi stranka, kde Mozilla selze, poustim MSIE. Myslim, ze to tak delaji vsichni (kdo maji Mozillu a Wokna).

A vetsi komfort v Mozille? Tak s tim nesouhlasim - asi mate neco nastavene jinak nez default, na rozdil ode me.

P.K.