Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Březen 8 20:09:59 CET 2005

ale ano, pochopil som dobre. Moja poznamka smerovala skor k tomu, ze ked
nieco robim, tak to robim poriadne.
Pokial nieco konstruujem, tak to skonstruujem tak, aby zariadenie plnilo
v prvom rade pozadovanu funkciu a nebolo zavisle na nekontrolovatelnych
a nedefinovanych faktoroch. Ona totizto antena, ktorej sa zmeni
vyzarovaci diagram vzdy ked si sused zapne televizor je nahovno antena.
Ono ked sa pohnete trosku vyssie od vasej 2.4GHz anteny na wifi, tak
zistite, ze veci musia fungovat ako boli vypocitane, inak budete
nezamestnany odbornik lokalnej velikosti, odkazany na "mereni
skutecnosti", ktora ako sa ukaze, su len artefakty a vobec nie to co
chcete skutocne zmerat. Potom to samozrejme nesedi s tym co ste
vypocitali a kruh sa uzatvara.
b.