Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Honza jan.kuba@seznam.cz
Úterý Březen 8 21:13:44 CET 2005

Daniel Valuch napsal(a):

>ale ano, pochopil som dobre. Moja poznamka smerovala skor k tomu, ze ked
>nieco robim, tak to robim poriadne.
>Pokial nieco konstruujem, tak to skonstruujem tak, aby zariadenie plnilo
>v prvom rade pozadovanu funkciu a nebolo zavisle na nekontrolovatelnych
>a nedefinovanych faktoroch. Ona totizto antena, ktorej sa zmeni
>vyzarovaci diagram vzdy ked si sused zapne televizor je nahovno antena.
>Ono ked sa pohnete trosku vyssie od vasej 2.4GHz anteny na wifi, tak
>zistite, ze veci musia fungovat ako boli vypocitane

Hmmm... ehm mel sem otevreno nekolik naprosto stejnych  "minilinku"
(profi spoje X x 2MBits  na 26GHz) a co se tyce paraboly jako takove je
opravdu u vsech stejna:-)
To uz se ale neda rici o ozarovaci a casti vlnovodu k te parabole. Tato
nedilna soucast anteny je obklopena spousty sroubky a jinych
nastavovacich prvku.
Pokazde je to original , nekde srouby chybi, nekde je jich o neco vic
atd.. podotykam, ze vsechny spoje jsou na stejnem kmitoctu (stejne
preladitelne)  a co se tyce nastaveni techto ruznych prizpusobovacich
sroubu, pocitam, ze vychazeji jen a pouze z konkretniho mereni te
jednotlive anteny jako celku a casti minilinku.
Ono muzete nekdy pocitat jak chcete, ale diky vyrobnim tolerancim to
bohzel dal bez mereni a trochu laborovani proste nejde a nejde! Souhlas,
ze to nekdo ponejprv spocet, ale pak to taky nekdo po vyrobe nastavoval
. Tak to vidim ja.