Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Březen 4 07:55:25 CET 2005

O vymakanosti programu u teplomeru si velke iluze nedelam. Jednou za cca
3 mesice se stalo, ze se cas pri synchronizaci posunul o 10 hodin.
Inteligentni program by mohl vedet, ze realna odchylka za 24 hodin bude
v radu sekund a nesmyslny udaj z DCF ingorovat.

Zdenek