Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Březen 3 19:34:34 CET 2005

No co jsem viděl na té fotce, DCF je klasika. V přijímači 1 krystal - lepší,
třeba ty co dělám já, mají dva :-) , feritka vinutá tenkým drátem (používám
lanko) ale aspoň je vinutí roztažené skoro přes polovinu délky feritky. Dalo
by se z té feritky dostat i o 6 dB víc signálu, ale většinou o ten signál
zas tak nejde - je ho tady všude dost. Důležitá je odolnost proti rušení
(ten jeden krystal), ale pokud to nevyhodnocuje "blbý budíkový obvod" ale
procesor, může to výrazně vylepšit. Záleží na vymakanosti programu a to se z
fotky zas tak nepozná :-)))
Anděl

----- Original Message -----
From: "Radek Vicek" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 03, 2005 2:06 PM
Subject: RE: Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

Kladem je rozhodne cena. Samotne cidlo se prodava za 500Kc a za zbyvajich
700Kc kolikrat neporidite ani samotny teplomer.

DCF prijimac nedokazu posoudit - u nasich ve zdenem dome se bez problemu
chytil behem nekolika minut a to i v blizkosti televize. Doma v panelaku se
hodiny zasynchronizuji jen v noci, ale pokazde. Signal o synchronizaci
trvale zobrazen.