PIC odchazi po programovani pomoci ICD2

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Pátek Červen 17 09:35:09 CEST 2005

ahoj Kosto, neptam se primo, protoze ja ten procesor v pohode naprogramuju
(i ten co uz je prorazenej). V komunikaci ani v logice programatoru bych
tedy chybu nehledal. Problem je, ze se obcas (nekdy az po nekolikerem
preprogramovani) prorazi neco na noze RA5/MCLR. Ptam se do konfery, protoze
me zajima, jestli se s podobnou blbosti nesetkal jeste nekdo.
Zkousel jsem to na dvou ruznych kusech toho sameho tveho programatoru a
odchazi to na obou. Na vystupu z menice je 11.2V (ciste, vyfiltrovane), Vcc
je 5,13V a aplikace je napajena z programatoru. Odchazi jen nektere
procesory z jedne serie, jinak jsem na tom naprogramoval uz stovky ks MCU
ruznych typu a nikdy jsem se s tim nesetkal.

Jeste me napada, ze pokud nedopadne inicializace programatoru pro konkretni
MCU (=neseridi ten digitalni potenciometr) tak menic dava 16V a nevim,
jestli je tam treba nejak nepusti (podle katalogoveho listu zvladne 16F819
max +14V na MCLR pinu).

baj chaos