PIC odchazi po programovani pomoci ICD2

MK info@mcu.cz
Pátek Červen 17 08:54:19 CEST 2005

>pouzivam Kostuv klon ICD2 pro in-circuit programovani procesoru PIC16F819.
>Stava se mi (resp stalo se mi u hodne kusu procesoru), ze po
>preprogramovani
>zarizeni prestalo fungovat. Zjistoval jsem cim to je problem je v tom, ze
>na
>pinu RA5, ktery je konfigurovana jako RST je misto pozadovaneho +Vcc napeti
>blizke GND (ruzne dle kusu, nekdy az uplna nula). Pritom je ten RST pin
>pripojen pres odpor 10k do Vcc a prez 100n kondik na GND a nic vic. Pokud
>ten odpor 10k natvrdo slusnu tak se to normalne rozbehne. Obdobne to
> [...]

Nejdriv dve otazky
1) proc se nezeptas primo, ale eovnou pres konferenci ??
2) Na jakem stroji, pod jakym OS a s jakym COMeme pouzivas  klon ICD2 ?
3) v dalsim prispevku pises, ze to nejde s dvema ruznymi ICD2 - stale myslis
dva ruzne klony ICD2 ??

Vrele doporucuji preinstalovat COM porty, zajistit, ze nemas spusten zadny
sniffer,
ci jiny bazmek zaveseny na COM a zakazat FIFO u relevantniho COMu.
Pokud pouzivas redukci USB-COM, tak plati obdobne - overene mam redukce
s FTDI, Cygnalem a nejaky noname za 200,-  Nechodil mi (blbnul) Profilic
Neskodi ani preinstalovat MPLAB

Tvuj problem je na 90% zpusoben prave komunikaci mezi PC a ICD2
Tim nechci rici, ze nemuze byt problem v klonu :-)))

Predpokladam, ze napeti za menicem jsi promeril. Mozna by stalo za to se na
nej
podivat osciloskopem, ale to je opravdu jen cucani z prstu

S pozdravem
MK