RC elektrolet

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Červen 16 13:39:12 CEST 2005

Od Telinku na uceni, jedine
MiniTornado, pocitejte s tim, ze kokretne minitornado,
bude stat se vsim vsudy asi 6kkc + jeste vysilacka.
Ale jinak musim uznat, ze jsem se s nim naucil litat i
bez simulatoru a bez neci pomoci. Je ale taky pravda,
ze prvnich zhruba 50 startu trvalo 3 vteriny a stale jsem
byl rypakem v zemi, MiniTornado vydrzi fakt hodne a
kdyz ne tak se slepi treba purexem a za 10 minut se
pokracuje, sice po nem mirne tloustne, ale to se da prezit.
V dnesni dobe mi nedale problem let na zadech a ruzne
hovadiny. A nemel jsem problem vzit pak elektro vetrone
s rozpetim 2m a bezproblemu s nim letet a pristat bez zraneni.
Myslim, ze 90% lidi co zkouselo samo litat tak minitornado
doporuciji staci googlit.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 16, 2005 1:23 PM
Subject: Re: RC elektrolet

turby@chips.cz napsal(a):
> Zdravim,
>
>   tak jsem si rikal, ze bych se rad naucil letat s modelem a myslim,
>   ze nejaky levny elektrolet by byl mozna vhodny. Muzete neco
>   doporucit? Myslim, ze "trvanlivost" a "kvalita" je podruzna, jelikoz
>   stejne hned proletnu nejakym plotem ci vykopu par brambor :o)

Treba http://www.telink.cz/cz/katalog/bendy400.htm a predtim simulator
FMS (uspesne overeno na synovi).

Pocitejte ale s tim, ze bez rad zkuseneho pilota a instruktorskeho
zapojeni dvou vysilacu na pocatku je to spis k nicemu. Metoda pokusu a
omylu bez odbornych korekci neni vhodna ani pro EPP (mimochodem Bendy
vydrzi pri narazech o dost mene nez jsem cekal, je to ale asi jeho
jedina slabina). Krome toho musite pochopit _princip_ proc a jak to ero
leti, jinak je to opet na datla.

--
Jirka