RC elektrolet

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 16 14:04:40 CEST 2005

Kdyz samokridlo tak radeji Toro 300 je vetsi a tim padem pokud odlitne dal
je snazsi jej videt.

Sam mam omotorovane Tornado 11 a i pres to, ze samokridlo vydrzi snad
vsechno tak ma dve zasadni nevyhody - ma snahu padat snadneji po kridle v
zatackach a jeste vetsi nevyhodou je pro zacatecnika problematicka orientace
v silulete letadla na obloze. Jak jste dal od sebe zmizi prostorove videni a
pokud nemate zkusenost tak nevite zda ta "lomenice" leti k Vam nebo od Vas.

RadekCX