Zosilnovac k fotodiode - stabilita

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Červen 8 11:47:05 CEST 2005

uz je to vyriesene, problem bol nakoniec niekde inde. Nejak som
opomenul, ze AD8067 je uz dekompenzovany, takze kapacita v spatnej vazbe
mu nerobi dobre. Jej zvysovanie teda posobi prave opacnym smerom, este
viacej znizuje stabilitu. Zmeral som frekvencnu odozvu a znizil
kompenzacnu kapacitu na zlomok pF a zosilnovac funguje velmi dobre.
Frekvencna aj fazova charakteristika je plocha bez akychkolvek peakov a
prekmitov.
V tom ceskom texte ktory je inak imho pisany velmi ftipnou formou
(keramicky kondenzator nic nestoji tak nimi nesetrit+ine perly) clovek
na dekompenzovane operaky upozornil, takze som problem nasiel hned. Dik.
balu