Zosilnovac k fotodiode - stabilita

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Červen 8 13:01:09 CEST 2005

Daniel Valuch napsal(a):
> uz je to vyriesene, problem bol nakoniec niekde inde. Nejak som
> opomenul, ze AD8067 je uz dekompenzovany, takze kapacita v spatnej
> vazbe mu nerobi dobre. Jej zvysovanie teda posobi prave opacnym
> smerom, este viacej znizuje stabilitu. Zmeral som frekvencnu odozvu a
> znizil kompenzacnu kapacitu na zlomok pF a zosilnovac funguje velmi
> dobre.

No, ono to nebude tou "dekompenzovanosti", nybrz proste pozadavkem na
mensi zpetnovazebni kapacitu. Mimochodem, staci se podivat na
http://www.analog.com/UploadedFiles/Data_Sheets/87342155AD8067_0.pdf
strana 20 a dale - kondenzator tam pochopitelne je, i kdyz prave ten
maly (dolni propust vytvorena kapacitou fotodiody se kompenzovat musi
tak jako tak, nezavisi to ani tak na pouzitem OZ - je jen otazka kolik).

--
Jirka