Re: Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ? - ještě rýpnutí

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Pátek Červenec 15 00:09:43 CEST 2005

co myslite tim ze funguji presne, kdykoliv a kdekoliv?  ja tedy osobne
jine kalkukacky neznam :) Ze stredni skoly jsem mel nejaky vymlaceny
sharp. Nemel zadne 'nobl' funkce jako pocitani inverznich matic,
graficky display apod. Pak mi odesel, tak jsem si koupil HP-38G. Ma to
vsechny mozne ficuriny (mezi nama uplne naprd. Na co potrebujete aby
kalkulacka zobrazovala prubehy funknci? Na pecce je to presnejsi a navic
to umi vic veci), ale dela se s tim naprosto strasne. A uplne fatalni
nedostatek je ten, ze tam neco naklapete, stisknete enter a on to vysoli
vysledek az za pul sekundy (mimochodem ta kalkulacka byla docela drahy
spas - koupil jsem to hned jak s tim vylezli na trh). Kdyz takhle neco
inkrementalne prepocitavate, stravite vetsinu casu jenom cekanim po
stisku enteru. Kdyz jsem zjistil jak se veci maji (v zivote by me
nenapadlo premyslet nad tim, ze nektere kalkulacce trva vypocitat
banalni 1+1 pul sekundy), sel jsem znovu do geseftu a rekl jsem
prodavaci at mi vysklada na stul vsechny vedecke kalkulacky, pak jsem si
vzal tu, ktera mela velke LCD pismenka a dala mi odpoved na 1+1
okamzite.  Casio za 850 korun.
docela dekadentni ne?
db