RE: Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ? - ještě rýpnutí

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Červenec 14 23:48:05 CEST 2005

No,

normální smrtelník kupuje kalkulačku na E-Bay. Vhodná hesla pro
vyhledávání jsou třeba "HP-41C", "HP-15C", "HP-16C", "HP-41CX".
Doporučuji u toho nejíst, mohlo by zaskočit. Ceny jaksi odpovídají
kvalitě produktů a poměru nabídka/poptávka.
Ale faktem je, že kdo si jednou prsty pohladí nějaký kalkulátor od HP,
tak nic jiného do smrti chtít nebude a velmi rychle přestane chápat,
proč mají moderní kalkulačky zcela zbytečné tlačítko "=". :-)

Zdraví PavelK